Angelica sömnlös

Inatt låg jag vaken fram till 5.30 och grubblade på livet medan min man låg och snarkade bredvid. Precis som vanligt blev jag mer irriterad varje gång som jag blickade mot klockan och såg hur timmarna tickade förbi. Blev jag nå klokare av att ligga och tänka en hel natt? Nej! Är jag tröttare idag än om jag sovit? Ja!

Dagen till ära ska spenderas i skolan för att skriva en individuell uppgift om statistik samt opponera en uppsats. Ni hör ju hur roligt jag ska ha det idag ;) Skänk mig ett par värmande tankar idag är ni snäll!

vad gör ni för roligt/tråkigt idag??
Kommentera gärna :)
 











Kommentarer
Postat av: Malin

Massa varma tankar strålar mot Gävle! :) imorgon ses vi <3

2011-12-06 @ 15:18:34
URL: http://pejans.blogg.se/
Postat av: Fredrica

Åh vad drygt det är att ligga sådär och tänka; det värsta är ju att ju mer man försöker tänka att man ska sova, desto svårare blir det ju att göra just detta..



Tja, idag har jag skrivit på mitt manus hela dagen - det är färdigt och ska bara "storstädas" från stavfel och konstiga formuleringar, yay! Jag har även hunnit med att ha ångest över att jag inte har en aning om hur min karriär ta fart, vilket upptog en hel del energi.

Har du något tips på hur man arbetar bort tankar som snor mycket energi? Det skulle sitta fint dagar som denna! :)

Hoppas vi ses snart, kram till dig!

2011-12-06 @ 16:10:03
Postat av: Maa

Kraaamar om dej.. Livet är komplicerat, o det är okej att ha en sån natt.. Inombords kanske man kommer nå vart m alla grubblerier, men sen måste tankarna sorteras, vilket kan vara svårare.. Det mesta brukar lösa sej m tiden.. Krama om missen några extra gånger o känn värmen o Krama om Din Man o känn Kääärleken..

2011-12-07 @ 11:15:25
Postat av: Maa

Kraaamar om dej.. Livet är komplicerat, o det är okej att ha en sån natt.. Inombords kanske man kommer nå vart m alla grubblerier, men sen måste tankarna sorteras, vilket kan vara svårare.. Det mesta brukar lösa sej m tiden.. Krama om missen några extra gånger o känn värmen o Krama om Din Man o känn Kääärleken..

2011-12-07 @ 11:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0