Nerver

Malin ville att jag skulle beskriva våra känslor vid de speciella ögonblicken under dagen och det är lite av en karamell som jag måste suga på lite så kommer något då och då :)

Jag tycker att den här bilden speglar bra hur nervös jag var innan vigseln :) Jag bjuder på den! Malin kommer in och säger till oss "Nu är det bara 4 minuter kvar". Jag höll bokstavligen på att krypa ur hudkostymen av nervositet. Konstigt det där för jag var lugn hela dagen innan och bara väntade på pirret att komma och sen en kvart innan vigseln så kom det som ett slag i magen. Calle var lite lugnare än mig men det var marginellt. Vi satt och skämtade med varandra och prästen inne i brudkammaren och gick igenom en gång till hur allting skulle gå till. Fick i mig en halv dextrosol och en drickyoghurt där innan oxå, tror det räddade mig från att svimma i kyrkan om jag ska vara ärlig. Ett bra tips till er andra brudar: Ta med någon enkelt att äta och dricka för dagen blir lång och aptiten är inte den bästa innan vigseln.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0