Elefanter i sängen

Två små söta handdukselefanter stod det i vår säng idag när vi kom från stranden. Lr ja, de var söta innan Calle fick för sig att vara sig själv.

Dagen har spenderats på stranden med strålande sol. Calle har åkt jetski och jag fegade ur för jag trodde en haj skulle hoppa upp och bita mig i baken :P Dom bilderna vi tog på stranden och stan de senaste kvällarna är dock med lilla kameran och den kabeln glömde vi hemma :( Men men får kompensera när vi kommer hem, hehe.





Sen kom Calle:



What to say?!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tror vi båda vet Micke hade gjort exakt samma.. ja se pojkar! ;)

2011-08-02 @ 11:39:48
URL: http://pejans.blogg.se/
Postat av: Suss

Hahaha! Pojkar, pojkar, pojkar...

2011-08-02 @ 16:43:02
Postat av: Mamma

2011-08-02 @ 19:35:27
Postat av: Mamma

Hej tjejen, vet inte hur jag ska komma i kontakt så jag testar här så alla kan se!! Kul att ni har det skönt, riktigt ser hur Carl led på SPA och många bilder är riktad till Kenneth tycker vi, kanske blir tailand någon gång. Hur som helst har jag kastat min fantastiska pincett som följde med kitet jag köpte från Chanel Le Sourcil de Chanel Perfect Brows Kan köpa för 625!?? Svindyrt för en pincett så jag undrar om du kan få tag i en billigare dosa på flygplatserna Tänkte lägga beslag på pincetten och ge någon i julklapp eftersom ni bägge gillade denna Kramar från Mamma och Pappa, kanonoväder men inte så stark sol här Love you HaDe

2011-08-02 @ 19:43:23
Postat av: Emily

I morse så stog albin och lukta på Calles morgonrock och sedan tyckte han att duchen retades och bett och slog den lite hahaha.

2011-08-03 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0