Wedding, so far

Just nu känns det som om vi står rätt stilla när det kommer till planeringen av vår kommande vigsel. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra härnäst men trots det så känner vi att vi säkerligen glömt bort någonting viktigt som vi borde göra. Hatar den känslan.

  • Valsen har vi övat på en gång men krävs betydligt mycket mer
  • Präst har vi blivit tilldelad men inte haft kontakt med
  • Cateringen för varmrätten är klar vi ska bara sammanställa ett kontrakt
  • Vi har varit till smyckesbutiken och fått en offert
  • Min klänning har kommit men ej blivit provad
  • Calle har inga skor :P
  • Hinderprövning + namnbyte är godkänt
  • Brudfrisör har vi provat ut men jag måste köpa hårnålar
  • Ska ringa vaktmästaren till lokalen en gång till för att höra om detaljerna/regler
  • Borde besöka kyrkan :)
  • Inte ens hälften har O.S.At än så länge men ändå 90% av min släkt har tackat ja. Kom igen Finland, svara! ;)

Hjälp mig, vad har jag glömt? Toastmadame, har du något att tillägga? :P

Bild på vår festlokal :)







Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi jag är brudfrisör! OCh utprovad, haha;)

2011-04-27 @ 18:32:05
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0