Ringar

Igår gick jag och Calle och tittade offerter på vad det skulle kosta oss att:
  • Polera våra förlovningsringar
  • Gravera in vigseldatum i Calles ring
  • Förminska och gravera in datum och symbol i min vigselring

Vi kommer att göra det hos guldfynd och tjejen sa att det kommer att ligga på runt 1000:- och ta ca 2 veckor men hon sa oxå att deras guldsmed kan komma när som helst och säga att han ska ha semester. Så vi kommer att vara ute i god tid och skicka in dem redan i mitten av juni.

Sen ska vi bara lyckas att inte fula ner förlovningsringarna igen, kanske vara utan ringar tills vigseln? Vara extra försiktiga? Calle ska ju inte ha en ny/till ring sen så kanske mer speciellt att vara utan tills vigseln?? Vad tycker ni? :)


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maa

Jag har för mej att vi va utan ringar för Leif fick ett nytt datum o min vigselring blev beställd.. Men jag tycker man kan vara utan tiss bröllopet.. Då har man ännu en grej o se fram emot o längta efter.. Ser man ner på de tomma fingrarna så kan man bara le o veta att det kommer en ännu lyckligare tid efter en liten stund.. Kraaam..

2011-04-14 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0