Planering

Igår hade jag och bejbi en bra planeringsdag .. jag tog ut en massa alternativ under dagen angående lite olika områden och sen så kom vi överens om vad som passade oss båda :)

Vi har nu valt:

  • Vigselordning, när psalmer kommer och när solo ska vara
  • Psalmer
  • Ingångs- och utgångsmarsch
  • Valslåt till festen

Härligt! Har även satt möbeltassar på mina brudskor och springer omkring med här hemma minst en timme per dag så jag går in dem innan bröllopsdagen .. inga onda fötter här inte ;) Dansat vals med katten har jag gjort men inte med sambon för han har inte haft tid .. men jag har mina aningar att det är jag som är den taktlösa när det kommer till dans så kanske lika bra det ;) hehe..




Kommentarer
Postat av: Z

Haha! Men smart med möbeltassarna! Det hade jag inte tänkt på, då kan man gå in dem ordentligt också ;)

2011-04-25 @ 22:47:43
URL: http://brollopsbloggen2011.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0