Gästlistan

Hur mycket man än vänder och vrider på saker och ting, vänner, bekanta och släktingar så kommer det alltid att finnas människor i ens närhet som tar illa vid sig att de inte blev bjudna. Jag och Calle satt länge och tänkte på vår gästlista, ett halvår för att vara exakt, och kom fram till att vi har inte ekonomin till att bjuda fler vänner för våra släkter tillsammans är en väldigt stor grupp.

Hade vi kunnat så skulle vi självklart bjuda alla som vi vill bjuda men nu har vi fått sålla och det rätt bra. Men i slutändan så är det jag och Calle som ska gifta oss, bilda en liten familj och ha en underbar dag tillsammans med nära och kära. Vi har gjort vårt val och tänker stå fast vid det och om någon känner sig illa behandlad av detta så hoppas jag ni förstår att vi har inte alla pengar i världen och inte vill skjuta upp bröllopet för att samla in mer, att jag och Calle vill ha en underbar dag utan dåligt samvete, att det redan som det är nu är 92st bjudna och kyrkan tar inte så många fler.. Now I said it. Vi lämnar det nu tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Parisa

Usch, vad svårt det där måste ha varit gumman :/ Tycker att ni bara ska tänka på er själva, det är ERAN stora dag ju! Allt annat kommer lösa sig när folk börjar tänka till! Kramar!

2011-04-06 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0