Frisyrer

Det gick superbra igår för mig och Malin och testa lite olika frisyrer till bröllopet. Vi räknar med att det kan ta lite över 2 timmar att få den klar på den stora dagen så det blir en tidig start på dagen :) Borde sätta oss ner och göra ett tidsschema tror jag minsann.. Calle får hämta tårta och köra den till lokalen och de sista detaljerna, han kommer vara toknervös för att göra fel tror jag :D

Kommer att ha håret uppsatt i en knut nästa gång vi åker och testar klänningen iallafall så att jag får ett humm på hur helheten kommer att se ut, aldrig fel att vara väl förberedd! :) Tiden går sjukt fort nu..

Här är lite inspiration:

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0