Fredag 2011-04-01

Idag är det första april, den fruktade första april. Redan har några stycken försökt att lura mig men jag kommer att tippa på tårna hela dagen. En klasskamrat försökte med "Jag har gift mig", jaha grattis eller rätt lågt skämt?

Ska ner på stan med mamma och äta lunch och snacka lite, det var ett tag sen vi sågs bara vi två och kanske kan hon få mig att ta mig i kragen oxå. Orkar inte vara nerstämd längre nu, måste sätta på mig glada stövlar tills imorn när jag ska umgås med Malin hela dagen :P Vill ju inte tynga ner henne, hehe.






Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet att jag finns här för att bära din börda med dig gumman! Tänk inte så! <3

2011-04-01 @ 13:38:10
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0