Flubber

Min kropp är inte helt hundra idag alltså! Så otroligt slut i kroppen, speciellt i benen, och känner mig nästan överkörd. Pratat med några som kan sina saker som rekommenderade mig att äta magnesium som extra tillskott nu när jag ska köra så hårt under en period så att jag inte får brist på mineralet. Då gör vi så :) ska ta mig till apoteket idag och köpa mig en burk :) Hoppas verkligen att det hjälper för jag orkar inte gå runt och känna mig som om jag vägde 300 ton i kroppen ..

Coren + Cykligen fram och tillabaka gick bra även om jag höll på att blåsa omkull i vissa kurvor :P hehe .. Får se om det blir en promenad lite senare eller om jag tar en joggingtur, beror helt på vad kroppen säger till mig det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0