Aaatjjoooo

Vet inte om det är all pollen ute som däckar mig nu. Mådde bättre imorse man när det gått ett par timmar och jag satt mig ner för att skriva lite så kommer den enorma tröttheten över mig, gör inget annat än att nysa och snörvla och ögonen är tunga och torra. Ska det vara såhär resten av våren nu? :(
Blir storstädning ikväll när älsklingen kommer hem! Allt ska bytas, tvättas, torkas och dammas. Alla pollenkorn ska elimineras från min lägenhet om det så ska ta halva natten :P För nu på dagen så måste jag plugga och om tid finns över ta mig en jogginrunda som jag ska fortsätta peppa till, sett fram emot mina intervaller som står på schemat idag! :) Låt inte näsan stoppa mig nu bara ..




Kommentarer
Postat av: Malin

Dumma pollen! SLäpp genast taget! ;)

2011-04-27 @ 13:55:26
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0