Tröttmössa

Hur vet du att du är så trött att du inte borde få göra inlämningsuppgifter? Jo du läser igenom ditt sidhuvud och inser att du istället för ditt namn skrivit "Times new roman". Suck! Gör om och gör rätt.

Dagen startade 7 imorse och jag låg vaken från 3.27 och störde mig på mina varma fötter och Calles osammanhängande förkylningsprat i sömnen. Trötta som vi var drog vi iväg till återvinningen med allt som vi lassade på igår och slängde innan vi åkte tillbaka till lägenheten och fyllde släpet med halva vårt förråd. Helt otroligt vad saker man hinner samla på sig genom åren och saker jag inte ens visste att jag hade. Till exempel så kanske ni minns att jag skrev för ett tag sen att jag ska minsann ut och köpa en lergryta nu? Hittade en i förrådet!! Haha, måste ha fått den av mamma när dom sorterade och sen glömt bort den. Jackpot!
Mäklaren har varit i nya lägenheten och gjort en förhandsvärdering och tagit lite bilder. Känns som om vi fått igång detta projekt lite nu även om det ännu är en lång väg kvar.

Nu ska jag ta en lägenhetspaus och plugga lite (om huvudet är med mig) så att jag kan skicka in denna mindmap och sen när Calle kommer hem från Servicekurs ska vi ner och lägga flytspackel i hallen innan vi kan lägga klinkers :). Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna så var allting färdigt, så underbart det vore :)

 

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0