Semester?

Calle har semester nu resten av veckan. Han började den bra med att gå upp 7 imorse och dra iväg till nya lägenheten för att han ville få saker gjorda. Jag var otroligt trött efter en lite halvkass natt och gonade till ialf 8.30 innan jag klev upp för att börja plugga. Det är inte så roligt att ha uppgiftsvecka samma vecka som Calle tar semester men saker måste bli gjorda :)

Idag SKA jag bli klar med ena uppgiften och så är det med den saken ;)


Inatt kommer jag sova mycket bättre ;)












Kommentarer
Postat av: marika

Fint du skriver, trevligt att läsa din blogg:) Kram

2012-01-18 @ 16:34:45
Postat av: Malin

Haha nej fy tusan vilken söt bild!

2012-01-18 @ 18:36:25
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0