Renoveringsupdate

Så hur långt har vi kommit i kaoset? Vi har slitit ut golvet i hallen och korridoren. Vi har slitit ut två inbyggda garderober och satt dit nya. Vi har donat lite ytligt i badrummet och dragit bort lister runt om i lägenheten. Byggt ihop ställningar och hyllan in till Walk-in-closet. Det kommer att bli bra när det blir färdigt det här! :)
Vi har en hel del jobb framför oss kan jag med lätthet säga.. Tapetsera alla rummen, riva en vägg, kakla köket, fixa luckor i köket, lägga golv och klinkers och lite till. Jisses!



Utsikten från vardagsrumsfönstret.

 

 

 

 

 










Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

så kul att ni gör om hemma! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2012-01-03 @ 09:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0