Helgen som varit

Den här helgen har bara flygit förbi och jag som tänkt att hinna med att plugga. Ja ja, det är väl så att tiden går fort när man har roligt :)

På lördagen var jag, mamma och pappa på bio "The girl with the dragon tattoo" och jag åt en massa popcorn och dom delade på en Atkinsbar :P Kände mig lite elak men gott var det! Calle jobbade så han missade hela kalaset.
På kvällen var vi ut och fikade tillsammans med några vänner och planerade in en tripp ner till Linköping nu snart :)
Söndagen spenderade vi hela dagen i nya lägenheten med att lägga fog, putsa fog, tapetsera. Gunhild och Jan kom förbi ett par timmar och gav oss en välbehövlig paus och lussebullar :) Tack för sällskapet! :)

Nu ska jag ta mig i kragen och göra klart det sista pluggeriet inför morgondagen och sen blir det ner till lägenheten och tapetsera lite... 

Btw, har fortfarande massagetillfällen kvar om det är någon som är sugen! Bara att hojta till! :)


Åh, köket i vår nuvarande lägenhet kommer jag att sakna mest!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

När åker herrskapet neråt då? :) Jag hade också ätit popcorn och frestats :P haha! Pöss

2012-01-09 @ 19:19:43
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0