Bloggtorka?

När vi håller på så mycket här hemma kommer jag på mig själv att skriva mindre än jag normalt brukar göra, ni får ha tålamod med mig :) Snart är ialf köket klart! Bänkskiva och kakel på plats och imorn ska det fogas och dras el! Vi är toknöjda med hur fint det är redan nu så det är spännande att se hur det kommer att bli när allt är färdigt och vi står med en slutprodukt :)

Har en massa recept på både mat och bak som jag lagt på hög tills vi får igång ugn och spis, jag vill laga massa mat, storkok och finare kok, baka bullar och wienerlängder och frysa in :) Calle tror att jag blivit knäpp när jag sitter och drömmer mig bort bland sidorna i mina kokböcker och längtar efter att få kladda i grytorna igen :)

Igår hade vi en riktig heldag, ingen vilosönda direkt. Vi var hem till mormor och ställde in borttappade tvkanaler, ut till farmor och hämtade henne för en dag på IKEA med mat och vi hade lite saker att byta och komplettera. Till farmor och klippa klor på hennes misse, storhandla, tvätta och börja packa upp köket :P Jisses, vad vi hann med saker!

Nu ska jag iväg och promenera och fika tillsammans med Maria, vad alldeles för länge sen jag träffade henne nu!











Kommentarer
Postat av: Jelica

Jag saknar dig älskling, du är allt jag vill ha i mitt liv. Utan dig betyder alla prylar eller framgångar ingenting! Jag vet att jag inte varit den bästa av män alla gånger men jag lovar att jobba på att bli en bättre variant av mig själv och en super ... Älskar dig mer en min stora käft kan säga så kom hem och låt mig få krama om dig! Puss!!!

2012-01-30 @ 18:18:28
URL: http://vagenmotformen.blogg.se/
Postat av: Jelica

Jag saknar dig älskling, du är allt jag vill ha i mitt liv. Utan dig betyder alla prylar eller framgångar ingenting! Jag vet att jag inte varit den bästa av män alla gånger men jag lovar att jobba på att bli en bättre variant av mig själv och en super ... Älskar dig mer en min stora käft kan säga så kom hem och låt mig få krama om dig! Puss!!!

2012-01-30 @ 18:19:30
URL: http://vagenmotformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0