And there will be blood

Igår när vi skulle sätta upp lister i hallen som vi tapetserat klar fondväggen i så skulle Calle skära bort lite gammalt lim från listerna och skar sig djupt i tummen, nere vid leden. Bara att åka till läkare och få det igenlimmat, här kan då påpekas att Calle var lite lite besviken att han inte fick sy för han anser att det är manligare än att limma :P Min knäppa älskling. Blev chips och cola framför tvn sen resten av kvällen som Calle önskat :)

Idag har jag packat alla mina kläder och är nu inne på skor, börjar förstå vad Calle menar när han säger att jag har otroligt mycket grejer. Men är det inte underligt att när man ska iväg på någonting så gapar gareroben tom och man har absolut INGENTING att sätta på sig :P Haha.. Kommer att bli en stor sopsäck med saker som jag ska lämna till röda korset på måndag :)

Imorgon flyttar vi allting! Tanken är att imorgon kväll ska det bara vara kathår och damm kvar i vår lägenhet när vi låser dörren. Städa har vi hela veckan på oss då vi först skriver över lägenheten på fredag.
Vi kommer dock att få bo utan ett kök i över en vecka pga IKEA inte är särskilt serviceminded! Första och sista gången vi köper ett kök där konstaterade vi rätt snabbt..

Nä, dags att sätta fart så jag har hunnit packa mina skor innan Calle kommer hem från jobbet och ser röran :D


 

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0