Nu är det på allvar!!

Mäklaren har skickat över en objektbeskrivning av vår lägenhetn till oss och vi har godkänt så till helgen kommer vår älskade lägenhet att ligga ute till försäljning! Stort steg för oss det här!
Vi har tittat runt lite på lägenheter nu ett bra tag och för ett tag sedan så var vi på visning för en 3a på stan och Calle föll som en fura :) Jag tycker att det skulle vara skönt att ha ett separat kontor/massagerum och Calle vill bo mer centralt så vi har då kompromissat till en 3a i centrum :P Mest tröttsamma frågan så fort man kollar på lägenhet är dock "är det barn på gång?" .. haha och nej jag har ingenting som jäser i magen :)

Vi har lagt bud på lägenheten idag och nu är det bara att vänta och se utvecklingen. Calle är i Monaco fram till fredag vilket innebär att kommunikationen oss mellan inte är den optimala för en budgivning. Längtar tills fredag kväll då jag får träffa min älskling igen :)


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0