Torsdag 2011-06-02

Tog mig ut på en promenad idag men det tog emot så jäkligt att jag gick i 50 min när jag tänkt att gå i ialf 90 min. Så kan det vara ibland, känner mig inte på topp heller så skulle gissa på att det går hand i hand. Men men bara hoppas att det blåser förbi fort för vår hemtenta släpps imorgon och jag vill ha det gjort så fort som möjligt.

Har varit produktiv på andra fronter idag gjort och gjort vårt vigselprogram. Nu ska jag bara köpa material så att vi kan skriva ut dom och fixa i ordning dem men ingen stress där inte, 7 veckor kvar att fixa sånt :)

Nu ska jag snart hem till Sussi på födelsedagsfika och lite matmys :)

Om 5 dagar är min lillasyster hemma i Sverige igen! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0