Sooooool

Vilket väder vi har fått, sommar är äntligen här. Här för att stanna hoppas jag :) Idag har jag cyklat hem till farmor och farfar och ätit lunch och tjuvat lite sol, blir ju inte så mycket annars när man bor i lägenhet. Gett mig tusan på att ha lite färg när vi gifter oss :) Nu ska jag bara väcka Calle som tagit en powernapp så ska vi dra iväg till systemet och handla all champagne til brudskålen och drycken till desserten.. Vinet måste vi beställa oxå, mycket med det här :)

Var till IKEA igår och köpte hem 66 st champagneglas och några vattenflaskor (slom) som jag håller på att dekorera nu för fullt :P Varför inte pyssla lite vet jag, hehe. Vårt förråd är så fullt nu att det är löjligt, haha.


Lite Thailandsbrun skulle ju inte skada ;) Men kommer inte att gå så solskygg som jag är, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0