Nervös

Imorse slog det mig lite att jag snart ska gifta mig med Calle. Känns konstigt att tiden har gått så fort och att det redan är sommar. Tidigare kände jag att jag skulle ha hur mycket tid som helst på mig att fixa med allting kring bröllopet på sommaren men nu börjar jag bli lite stressad. Sista veckan innan bröllopet så kommer jag bara att baka och fixa det sista så alla de stora saker såsom placeringskort och liknande måste vara färdiga innan dess..

Ja ja allt kommer att ordna sig, jag har underbara vänner som hjäper mig i vått och torrt så ingen oro över det!
Nu dags för dagens 10h pass med hemtenta, rent hat!


Kommentarer
Postat av: Fredrica

Hej där!



Jag vet vad du menar; två veckor innan vi skulle gifta oss satt jag hos frisören och gjorde min provuppsättning, och då slog det mig som från en klar himmel. Jag ska gifta mig! Det var en panikartad lycka, och frisören såg chockad och orolig ut när jag upprepade det som ett mantra flera gånger; jag ska gifta mig, jag ska gifta mig! Haha!



Men det är nog bra att man kommer till den insikten ett tag före bröllopet; det hade varit jobbigt att inse det på bröllopsdagen. Jag är säker på att ni kommer få en underbar dag!



Hör gärna av er om vi kan hjälpa er med något, stort som smått. Vi vet hur det är den sista tiden!

Kram på er!

2011-06-06 @ 11:36:23
Postat av: Malin

Vi inväntar uppdrag! Till eder tjänst hihi! Som sagt tur vi har semester veckan före :) kör hårt idag nu hjärtat, snart i mål! Puss

2011-06-06 @ 12:11:10
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0