Diet

Nu när det är mindre än fem veckor kvar är det dags att ta sig själv och sina bristande matvanor i kragen :P Vet inte vad det är med mig och sötsaker. Jag är aldrig så sugen som när jag har någonting framför mig som jag vill se bra ut inför, hur kan det bli så?

Iallafall så är jag inne på andra veckan av nyttigare kost och snaran drogs åt ytterligare idag då förra veckan blev lite av en mjukstart för att inte chocka sönder kroppen. Sagt till Calle att jag kan vara lite en av bitch stundvis de dagar sötsugen blir övermäktigt och jag lite trött. Bra att varna sambon iallafall så han förstår de blottade gaddarna, haha. Men men bara 33 dagar kvar att stå ut och det tycker jag att jag borde klara. Nått litet då och då tänker jag unna mig så jag inte tappar förståndet. Hoppas på att kunna tappa kanske 3-5 kg innan bröllopet.



Kommentarer
Postat av: Malin

33 dagar, HELT SJUKT!!! :o hihi! Sitter och dricker vaniljte och lyssnar på regnet, myser med tända ljus :) Nyss tittat på Solsidan och asgarvat! hihi.. Blev en bättre kväll än dag ;) Puss på re!

2011-06-20 @ 20:57:31
URL: http://pejans.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Rekomenderar verkligen LCHF..

Har själv nyss börjat och gått ner 4kilo på en vecka :) & är såå enkelt att följa och jätte gott man saknar inte alls potatisen och pastan eller riset eller bröödet för den delen när man kan äta så mycket mer gott och märka resultat så foort :D

Lycka till med vikten och bröllopet! Spännande..

kram anno

2011-06-27 @ 22:08:18
URL: http://idetenklabordetvackra.devote.se
Postat av: annooo

Rekomenderar verkligen LCHF..

Har själv nyss börjat och gått ner 4kilo på en vecka :) & är såå enkelt att följa och jätte gott man saknar inte alls potatisen och pastan eller riset eller bröödet för den delen när man kan äta så mycket mer gott och märka resultat så foort :D

Lycka till med vikten och bröllopet! Spännande..

kram anno

2011-06-27 @ 22:09:15
URL: http://idetenklabordetvackra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0