Besviken

Ni anar inte vilken mardröm jag och Emily var med om igår. Satte oss i bilen och åkte 90 min till brudbutiken för att hämta min klänning som skulle vara klar den 14e juni. Först när vi kommer fram ser vi att de ändrat öppettider över sommaren som de inte skrivit ut på deras hemsida så vi får vandra runt i 2 timmar innan de öppnar. När vi väl kommer in möts vi av nyheten att min klänning inte alls är klar (!!!) och att dom ALLTID ringer till sina kunder när klänningen är klar. Hon sa inte det när vi var där sist och dom ringde heller inte när min klänning kommit till butken från första början utan det fick jag själv ta reda på. Ingen ursäkt, ingenting. Nästa fredag lovade hon mig att den kommer att vara klar och jag hoppas att det inte är några ändringar som måste göras då för nu börjar tiden rinna från oss. Åker dit tidigt på morgonen och om något ska ändras måste det göras över dagen innan jag åker hem igen, inget annat är okej. Lång tråkig väg att åka dit och som ni vet är inte bensin gratis i dagsläget. Nä, usch och fy för det bemötandet!

Tur att Fredrica varnat mig för konstiga bemötanden och hastiga avhopp när det kommer till att planera bröllop :)



Kommentarer
Postat av: Fredrica

Usch och fy, det där lät väldigt otrevligt! Det är ju synd att det ska stämma för fler än oss, att folk kan vara väldigt otrevliga när det nalkas bröllop :( Hoppas ni har fortsatt flyt den resterande tiden!

Kram på er!

2011-06-30 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0