30

Idag är det 30 dagar kvar och vi känner att vi har allt under kontroll. Vi har stött på lite hinder efter vägen nu som sänkt oss lite i humör men vi har gått igenom mycket tillsammans och vi kommer att klara detta och växa oss starkare. Mitt hjärta går ut till Calles familj idag och speciellt hans farmor. Vi har inte sovit bra inatt så ikv ska jag ta och bjuda min kärlek på bio, super8, som jag egentligen är för feg för att se ;)

Under dagen ska jag jobba med placeringsskyltar, tar väldigt lång tid sånt här men det är lite roligt trots allt.
På eftermiddagen blir det ett träningspass hemma i vardagsrummet så att jag får svettas lite idag oxå ;) 29 dagar duktig kvar ju sen är det fritt fram för kakmonstret igen, hehe.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0