Fredag 2011-04-08

ZombieAngelia at your service! Mina ben är fortfarande lika trött som föregående dagar och nu börjar jag att bli riktigt frustrerad. Åt en stor dos Magnesium igår och vilade från träningen på kvällen för att vara i form för ett bra kettlebellspass nu på förmiddagen. Hur kan benen kännas som om dom just sprungit en hel ironman?! Galet...

Ska göra mitt allra bästa på träningen ialf! Har två kokta ägg med majonäs i magen :) Sen ska jag cykla hem till mina föräldrar och mysa lite och snacka, var ett tag sen jag träffade dem båda två på en och samma gång :) Ska sno åt mig massa kaffe och mysa lite med deras kissemiss :)

Älskar denna bild på lilla mig, mamma och buddy :) Saknar min pippi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0